لوگو بدون پس زمینه بیمارستان ناظران

قدردانی از خانواده پاکبان مهربان

قدردانی از خانواده پاکبان مهربان (1)

مهدیه و مائده خانم قرار است در آینده دکتر و پرستار شوند، این را از نقاشی‌هایی که برای کادر درمان کشیدند می توان فهمید. پدرشان قبل از هر چیز اما به آن‌ها درس معرفت داده، درس توجه به هم نوع.

ماجرای این دو خواهر نیکوکار به سه سال قبل برمی‌گردد، زمانی که با پدرشان که شغل شریف پاکبانی را پیشه کرده، نقاشی به دست به مرکز تخصصی رادیوتراپی و آنکولوژی رضا(ع) آمدند و گفتند می‌خواهیم از شما که بیماران سرطانی را درمان می‌کنید تشکر کنیم؛ حالا پس از چند سال این ارتباط جان گرفته و خانواده‌ کاردان یک پا فعال اجتماعی فرهنگی شهرمان شده، به درمان بیماران و رفع نیاز نیازمندان کمک می‌کنند و برای مبتلایان به  سرطان نقاشی می‌کشند تا حال دلشان را خوش کنند.

امروز به رسم قدردانی از خانواده آقای کاردان، این پاکبان نمونه شهر و خانواده صمیمی اش به منزل او رفتیم تا از همه‌ محبت‌هایشان تشکر کنیم.

در این بازدید، دکتر فاطمه ورشویی رئیس مرکز تخصصی رادیوتراپی و آنکولوژی رضا(ع)، نجارمقدم مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، خوشبخت رئیس اداره خدمات شهری منطقه سه شهرداری، نوید زنده روحیان سرپرست مدیریت ارتباطات و رسانه انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد نیز حضور داشتند و هدایایی به رسم ادب به آنان تقدیم شد.