لوگو بدون پس زمینه بیمارستان ناظران

مجمع عمومی سالانه انجمن برگزار شد

مجمع عمومی سالانه انجمن برگزار شد

♨️تصویب و رضایت اعضا هیات امنا از عملکرد و صورت‌های مالی انجمن در 1402

🔸به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد، جلسه مجمع عمومی عادی سالانه انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، با حضور اکثریت اعضا این مجمع برگزار شد.

🔹بر اساس دستورهای پیشین جلسه ارائه گزارش عملکرد انجمن، بیمارستان ناظران و مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا(ع) ، گزارش حسابرس مستقل و گزارش بازرس مستقل انجمن اعلام گردید که در نهایت با اکثریت قاطع اعضا به تصویب رسید.

🔹اصغر افراسیابی، مدیرعامل انجمن با درخشان بودن سال 1402 تاکید کرد: هفده سال است که در مجامع به عنوان مدیرعامل انجمن گزارشی را خدمت اعضا هیات امنا و هیات مدیره اعلام میکنم اما امسال با افتخار میگویم که هیچ گزارشی مانند این سال درخشان نبوده است.

🔹حمید مستشاری، رئیس هیات مدیره انجمن نیز در سخنانی گفت: افتخار میکنیم که با همت خیرین و توجه به نیات خیرخواهانه توسعه درمان سرطان را طوری برنامه ریزی کردیم که در افق سال 1411 در منطقه کشورهای اسلامی به قطب درمان سرطان کشور تبدیل شده و ادعا میکنیم این مهم در هشت سال آینده قطعا محقق خواهد شد.

🔹در این  جلسه همچنین گزارش تائید بازرس قانونی و حسابرس مستقل نیز اعلام و در پایان گزارش عملکرد روسای بیمارستان ناظران و مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا(ع)، به مجمع ارائه شد.