لوگو بدون پس زمینه بیمارستان ناظران

بخش هماتولوژی کودکان بیمارستان ناظران به بهره برداری رسید

مراسم افتتاحیه بخش اطفال

بخش هماتولوژی کودکان بیمارستان ناظران در آستانه روز جهانی کودک به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ناظران، دکتر خانی، مشاور عالی بیمارستان ناظران گفت: بخش کودکان ۶٠ تختخوابی بیمارستان ناظران در آستانه روز جهانی کودک به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از بیماران سرطانی، متاسفانه کودکان هستند که نیازمند حمایت مالی، درمانی و روانی ویژه هستند.

خانی افزود: باعث خرسندی است که بخش کودکان بیمارستان ناظران با حمایت و حضور خیرین، پذیرش بیماران کودکان سرطانی را آغاز کرد.

همچنین، حمید مستشاری، رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی گفت: بیمارستان ناظران در کنار مرکز رادیوتراپی انکولوژی رضا، قطب پرتو درمانی شرق کشور است که با حمایت خیرین آغاز به کار نموده و توسعه یافته است.

وی افزود: با تغییر نرخ ارز ۱۴٠٠ تومانی قیمت خرید تجهیزات پزشکی، افزایش پیدا کرده و این موضوع، هزینه های درمان بیماران سرطانی را نیز افزایش داده است.

مستشاری تاکید کرد که انجمن بخاطر تعهد در درمان و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و اینکه هیچ بیماری بخاطر عدم تمکن مالی نباید از درمان محروم شود، بیماران نیازمند را با حمایت خیرین تحت پوشش خود قرار داده است.

وی گفت: این تغییر تعرفه، برای بیماران سرطانی که از نظر روانی شکننده هستند، تاثیر گذار است.

مستشاری با اشاره به اینکه کودکان آینده مملکت هستند، افزود: کمک به درمان کودکان سرطانی از واجبات است و از خیرین خواست در جهت تجهیز بقیه دستگاههای درمانی، همت کنند.

وی از افتتاح بخش پیوند مغز استخوان در آینده خبر داد.