لوگو بدون پس زمینه بیمارستان ناظران

بازدید مدیران موسسه خیریه محک از بیمارستان ناظران

خانم دکتر سعیده قدس بنیانگذار موسسه خیریه محک، خانم شریف مدیرعامل موسسه، خانم دکتر گوینده مدیرعامل سابق موسسه در مشهد و دکتر محمدحسین پاپلی یزدی نویسنده و محقق نامی کشور به دعوت آقای دکتر علیرضا وارسته عضو هیئت امنای انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد و از اعضای هیئت مدیره موسسه محک در مشهد از بیمارستان ناظران بازدید کردند.

این بازدید به منظور آشنایی بیشتر با امکانات و خدمات این بیمارستان و دستیابی به راهکارهایی برای اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه های مختلف و با هدف همکاری با انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد در زمینه درمان کودکان زیر ۱۴ سال مبتلا به سرطان انجام شد.

در این بازدید که آقای مهندس مستشاری رئیس هیئت مدیره، آقای افراسیابی مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد و سرکار خانم فریمانی مددکار بیمارستان حضور داشتند هیئت همراه از طبقه سه، بخش اطفال بیمارستان که به طرز زیبایی با نقاشی های کودکانه توسط گروه توان یابان بیمارستان نقاشی شده بازدید کردند.

خانم دکتر سعیده قدس در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما ضمن ابراز شعف و لذت استفاده از توان یابان برای ایجاد فضای به این مطبوعی که باعث کمک به درمان کودکان مبتلا به سرطان خواهد شد، افزود: آرزو دارم که این بخش هر چه زودتر به بهره‌برداری کامل برسد و باری از دوش ما در تهران و بیماران شرق کشور برداشته شود.