لوگو بدون پس زمینه بیمارستان ناظران

بازدید مدیران انجمن از رسانه‌های مشهد

خبر

🔸 به بهانه سالروز گرامیداشت خبرنگار، مدیران انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد با حضور در دفاتر مرکزی رسانه‌های بزرگ استان این روز را به خبرنگاران و اهالی رسانه تبریک گفتند.

🔹 هفدهم مردادماه روز پاسداشت خبرنگار فرصتی برای خدا قوت به اهالی پرتلاش رسانه، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران است که مدیران این انجمن نیز در این روز به دفاتر رسانه‌های قدیمی شهر مشهد رفته و این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفتند.

🔹 اصغر افراسیابی، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد، سید امیر آل داود، رئیس و حسن خداپرست مدیر بیمارستان ناظران، مهدیه دیانی رئیس و مرضیه ابراهیمیان مدیر مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا(ع) به همراه نوید زنده روحیان سرپرست روابط عمومی این انجمن در اولین بخش از این بازدیدها در دفاتر روزنامه‌های خراسان، قدس و شهرآرا و پایگاه‌های خبری خبر فوری و اخبار مشهد حضور یافته و علاوه بر خدا قوتی به خبرنگاران این رسانه‌ها با مدیران مسئول و سردبیران آنها گفت و گو کردند.

🔹 این بازدیدها همچنان از سایر رسانه های استان ادامه دارد.

 

 

بازدید مدیران انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهداز روزنامه خراسان

بازدید مدیران انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهداز روزنامه خراسان

💢 اصغر افراسیابی مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد در روزنامه خراسان:

🔸 برای من بسیار جذاب و جالب است که امروز پس از حدود بیش از ۳۰ یا ۴۰ سال از آن روزی که در خیابان سازمان آب جلوی دفتر همین روزنامه می‌ایستادم و از روی روزنامه‌های چسبانده شده روی دیوار مجاور چاپخانه خراسان، این روزنامه را می‌خواندم، حالا در کنار شما و در تحریریه این روز را به همه شما تبریک می‌گویم. آن روزها برای خرید روزنامه پول نداشتم و از روی همان روزنامه‌های دیوار اخبار را دنبال می‌کردم.

🔹 این روزنامه متعلق به مردم خراسان است و به هیچ دسته و گروهی تعلق ندارد.

 

 

 

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد در روزنامه قدس

💢 اصغر افراسیابی مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد در روزنامه قدس: 

🔸 روزنامه قدس همواره در کنار مردم مشهد و انعکاس دهنده فرهنگ رضوی و بوده و منعکس کننده مطالبات مردم. امروز نیز این روزنامه همچنان در کنار مردم و ما بوده و حمایت‌های این مجموعه از انجمن حمایت از بیماران سرطانی کمک شایانی به حوزه اطلاع رسانی عمومی داشته که از همه شما سپاسگزارم.

 

 

 

 

 

 

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد در روزنامه شهرآرا

💢 اصغر افراسیابی مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد در روزنامه شهرآرا: 

🔸 روزنامه شهرآرا نماد مردمی سازی رسانه و روزنامه‌ای از مردم برای خود مردم مشهد بوده و همواره سعی داشته به دغدغه‌های مردم بپردازد.
🔹 سطح حمایت و همراهی رسانه‌های مختلف شهرآرا در بخش مکتوب و فضای مجازی شهرآرا با تنوع زیاد همواره بالا بوده است.
قدرت نفوذ این رسانه در شهر مشهد بسیار بالاست اما در عین حال خبرنگاران و مدیران آن هیچ گاه از همکاری مشترک و همراهی به ویژه در امور خیر و مسئولیت اجتماعی فروگذار نکرده‌اند.