لوگو بدون پس زمینه بیمارستان ناظران

آئین بزرگداشت پیشکسوت رسانه ای استان برگزار شد

خبر

💢 تقدیر انجمن از سالها خدمت امیریان به بیماران سرطانی

🔸 به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد، مراسم رسمی آئین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مسئولان کشوری و استانی و حضور پر رنگ انجمن برای اولین بار برگزار شد.

🔹 مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که از سوی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی با حضور ۶۰۰ خبرنگار از سراسر استان برگزار شد با همراهی انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد به اجرا درآمده و به همت این انجمن خبرنگاران خراسانی برای اولین بار تحت پوشش خدمات تشخیصی و درمانی پاراکلینیکی قرار گرفتند.

🔹 در بخش دیگری از این مراسم که با حضور بهروز دانشور قائم مقام مدیرعامل انجمن، استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، اعضا شورای شهر و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، از سالها خدمات صادقانه و خیرخواهانه عباس امیریان، پیشکسوت بزرگ رسانه‌ای استان تقدیر شد.

🔹 در این آئین نکوداشت به پاس سال ها مجاهدت امیریان در عرصه خبر و به ویژه خدمات شایان وی به انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد، یاد و خاطره این استاد فقید رسانه با حضور خانواده وی گرامی داشته شده و در میان تشویق‌های ایستاده خبرنگاران خراسانی به یاد این استاد برجسته خبر و قائم مقام مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد و استاندار خراسان رضوی از خانواده امیریان تقدیر کردند.